loading 0%
KARADENİZ- BATUM TURU (6 GÜN- 5 GECE) 5 GECE KONAKLAMA
₺12.000 TL DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA

Tur Güzergah

SAMSUN, KARADENİZ TEKNE TURU, TARİHİ CEZA EVİ, KASTAMONU, ŞERİFE BACI ANITI, NASRULLAH KÖPRÜSÜ, NASRULLAH CAMİİ, MÜNİRE MEDRESESİ, DİYOJEN ANITI, SAMSUN, ORDU ANITI, BANDIRMA VAPURU, ORDU, BOZTEPE, TRABZON, AYASOFYA CAMİİ, SÜRMENE, TRABZON, UZUNGÖL, KAÇKAR DAĞI, ÇAY FABRİKASI, AYDER YAYLASI, GELİNTÜLÜ ŞELALESİ, ÇAMLIHEMŞİN, ÇİNÇİVA-ZİLKALE-PALOVİT ŞELALESİ YAYLASI, ARTVİN, BATUM, SARP SINIR KAPISINA, SARPİ KÖYÜ, AZİZ ADREW’İN HEYKELİ, GONİA KASABASI, ÇORUH NEHRİ, TİYATRO MEYDANI, MEDEA HEYKELİ, PİAZZA MEYDANI VE TÜRK MAHALLESİ, ARTVİN, BORÇKA, KARAGÖL, RİZE, FERİTİKO (RİZE BEZİ), TRABZON, ATATÜRK KÖŞKÜ, GÜMÜŞ ATÖLYESİ, MAÇKA, ALTINDERE MİLLİ PARKIN, SÜMELA MANASTIRI, ORDU, AMASYA, AMASYA MÜZESİ, BEYAZID KÜLLİYESİ, ŞEHZADELER PARKI, YEŞİLIRMAK, KRAL KAYA MEZARLARI, HAZERANLAR KONAĞI, FERHAT İLE ŞİRİN ANITI,

Tur Detay

1. Gün
1.GÜN

HAREKET SAATİ VE YERİ:

19:15   Erdek Migros Önü

20:00 Bandırma Barış Manço Kültür Merkezi

20:05   Paşabayır Halkeğitim Merkezi Önü

21:35  Karacabey Otogar Karşısı

22:00   Bursa Kent Meydanı

Gece yolculuğu sonrası yol güzergahında Kahvaltı molası sonrası Amasya’ya doğru yola çıkıyoruz ilk günümüzde Amasya müzesi, 13. Yüzyıldan kalma Mumyaları ve birbirinden değerleri eserleriyle etkileyici Arkeoloji müzesini gördükten sonra Beyazıd külliyesini ziyaret ediyoruz. Şehzadeler parkında yürüyor Yeşilırmak’ı fotoğraflıyoruz. Kral Kaya mezarlarını panoramik olarak görüyor Osmanlı sivil mimarisinin en güzel örneklerini yalı boyu evlerini fotoğraflıyor serbest zaman sonrası Samsun’a devam ediyoruz. Milli mücadelenin sembolü olan Bandırma Vapuruna gidiyoruz. Günün devamında Ordu’yu panoramik olarak göreceğimiz Boztepe’ye gitmek üzere Teleferiği değerlendiriyoruz. 550 m. Rakımdaki tepeye 8 dakikalık bir yolculukla ulaşıyor, müthiş manzara eşliğinde çay kahve molası veriyoruz. günün sonunda dinlenmek üzere otelimize gidiyoruz.

KONAKLAMA: BULANCAK

2. Gün
2.GÜN

Otelde kahvaltı sonrası Trabzon’a devam ediyoruz Ayasofya ziyaretiyle başlayıp Atatürk köşkünü ziyaret ederek devam ettiğimiz Trabzon gezimizde sonraki durağımız yöreye özgü Kazaziye ve hasır işçiliği hakkında bilgi almak üzere gümüş atölyesi oluyor. Ustamızdan bilgi aldıktan sonra dileyenler alışveriş yapma imkânı buluyor. Öğle yemeği sonrası Maçka’ya ulaşıyor ve bölgenin en önemli yapılarından olan Sümela Manastırını ziyaret ediyoruz. Alışveriş sonrası çay fabrikasına gidiyor çayın nasıl işlendiği hakkında bilgi sahibi oluyoruz. Günün sonunda Rize’ye varıyor ve yöresel sanat Feritiko (Rize Bezi) hakkında bilgi alarak alışveriş yapıyoruz.

KONAKLAMA: RİZE

3. Gün
3.GÜN

Sabah erken saatlerde otelde alacağımız kahvaltı sonrası Sonrasında  BORÇKA’ya doğru yola çıkıyoruz bizleri bekleyen minibüslerle(EXTRA) KARAGÖL’e gidiyoruz göl kenarında vereceğimiz serbest zamanda yürüyüşlerimizi yapıyor fotoğraflarımızı çekiyoruz. Buluşma saatinde hareketle Batum’a geçiş yapmak üzere Sarp sınır kapısına doğru yola çıkıyoruz. Gümrük işlemlerimizi tamamlayarak Batum’a giriş yapıyoruz. Sarpi köyünü geçerek yol güzergahında Aziz Adrew’in heykelini fotoğraflıyoruz. Gonia Kasabasında liralarımızı Lariye çeviriyoruz… Çoruh nehrini geçerek kent merkezine gidiyor ve merkezde Tiyatro Meydanı, Medea heykeli, Piazza Meydanı ve Türk Mahallesini geziyoruz. Gezimiz sonrası Batum’a veda ediyoruz, gümrük işlemleri sonrasında dinlenmek üzere otelimize gidiyoruz.

KONAKLAMA: ARTVİN

4. Gün
4.GÜN

Otelde kahvaltı sonrası yolumuza devam ediyor Kaçkar dağı milli parkına gitmek üzere yola çıkıyoruz. Ayder yaylası bizleri bekliyor.  Gelintülü şelalesini fotoğraflıyor serbest saman sonrası Trabzon’a hareket ediyoruz  Uzungöl kenarında yürüyüş molası Serbest zaman sonrası buluşarak Yöresel ürün alışverişi sonrası dinlenmek üzere otelimize geçiyoruz.

Konaklama: BULANCAK

5. Gün
5.GÜN

Otelde kahvaltı sonrası, fındık alışverişi için fabrika ziyareti yapıyoruz. Samsun Onur Anıtını fotoğraflayıp Sinop’a devam ediyoruz, Tarihi Cezaevi, Diyojen Anıtını fotoğraflıyor yemek molası sonrası Kastamonu’ya devam ediyoruz.

KONAKLAMA KASTAMONU

6. Gün
6.GÜN

Otelde kahvaltı sonrası Şerife Bacı Anıtı, Valilik Binası, Nasrullah camii ve Münire medresesini ziyaret ediyoruz. Alışveriş molası sonrası Safranbolu’ya devam ediyoruz Lokum alışverişi sonrası Bandırma’ya dönüş yolculuğumuz başlıyor.

susanoğlu otelleri

*Otellerde alınacak 5 akşam yemeği

Harici Hizmetler

*Kişisel harcamalar

*Müze ve ören yeri giriş ücretleri

*Batum giriş ücreti

*Sümela minibüs ücreti

*Ekstra belirtilen turlar

NOT:

* Yurtdışına çıkacak 18 yaş altı bireylerin velilerinden anne yada babalarından bir kişi eksik ise muvafakatname bulundurma zorunluluğu bulunmaktadır.

*Batum geçişleri için yeni kimlik zorunluğu vardır.